POPUP2
Wsparcie
Techniczne
WSPARCIE TECHNICZNE Genevo PRiMA
Wsparcie techniczne instalatorom i użytkownikom systemu alarmowego. Znajdują się tu najnowsze programy, sterowniki, aplikacje, instrukcje i materiały marketingowe. Proponujemy dział pomocy technicznej z której może korzystać instalator i użytkownik alarmu, by szybko zaktualizować oprogramowanie (firmware) centrali alarmowej, manipulatora, czujnika bezprzewodowego za pomocą komputera i programu PRiMAtool.Zapraszamy do aktualizacji urządzeń do najnowszej wersji firmware. Pozwoli to na uruchomienie nowych funkcji i wykorzystanie nowych możliwości w Państwa systemie alarmowym Genevo PRiMA.
Dokumentacja techniczna pozwoli na sprawne i poprawne zainstalowanie i zaprogramowanie systemu sygnalizacji alarmu.
Instrukcja użytkownika pomoże korzystać z systemu i pełni jego możliwości.
Wsparcie Techniczne
dzwoń do serwisu fabrycznego:
kom: 518 405 705
kom.: 605 919 926
e-mail: pomoc@genevo.pl
kom.: 605 919 926
e-mail: pomoc@genevo.pl
